Turudvalget arrangerer tematur
29.08.2020 kl. 00.00 - 30.08.2020 kl. 24.00
Beskrivelse
Turudvalget arrangerer tematur fra d. 28. - 30. august 2020, så sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Turen vil selvfølgelig blive arrangeret efter gældende Corona regler.

Turen vil have fokus på tema og motion (hvor alle kan være med) og selv om turens endelige mål ikke er fastlagt endnu tilstræber vi at man kan deltage uden at man behøver at komme i egen båd.

Planen er at man afsejler fra hjemhavn fredag / aften - tema arrangementet starter lørdag kl 10.30 og retur på den valgte havn, så grill kan tændes og nå at blive varme - før vi mødes til fællesspisningen.

Søndag morgen er klubben vært ved en enkelt og hjemsejlads starter, så vi alle er hjemme igen søndag eftermiddag.

Turudvalget mødes når vi er kommet hjem fra sommerferie for at planlægge arrangementet og melder den endelige destination umiddelbart efter."
Helsingør Sejlklub