Anholt Retreat i Kr. Himmelfartsferien fra d. 9. maj - 12. maj 2024

Igen i år er der mulighed for at mødes med klubkammerater på Anholt i Kr. Himmelfartsferien.Havnepenge betales af båden selv efter lavsæson tarif.Anholt byder på mulighed for indkøb både på havnen og i Brugsen i byen.De fleste af havnens restauranter plejer at åbne i netop Kr. Himmelfartsferien.

Det er ofte muligt at købe jomfruhummere fra de lokale fiskere - husk kontanter.
Der bliver gåtur til fyret (husk velegnet gå fodtøj) og fælles spisning lørdag aften.
Der vil blive oprettet Nem-tilmelding.
I tilfælde af for udfordrende vind og vejr vil turudvalget finde en alternativ destination.
Havnepenge betales af båden selv efter lavsæson tarif.
Anholt byder på mulighed for indkøb både på havnen og i Brugsen i byen.
De fleste af havnens restauranter plejer at åbne i netop Kr. Himmelfartsferien.
Der vil blive oprettet Nem-tilmelding.
Havnepenge betales af båden selv efter lavsæson tarif.
Anholt byder på mulighed for indkøb både på havnen og i Brugsen i byen.
De fleste af havnens restauranter plejer at åbne i netop Kr. Himmelfartsferien.
.