Nøglebrik

Hvis du er medlem af sejlklubben har du mulighed for at få købe elektronisk nøglebrik, som giver adgang til klubhus og jollehus. Brikken er personlig og må ikke udlånes. Nøglebrikken kan bestilles på linke længere nede.

Man kan max oprette én aktiv nøglebrik pr person. Hvis en nøglebrik bortkommer skal det meddeles til klubben hurtigst muligt, så brikken kan blive spærret.

Hvis du ikke har været i klubben i mere end 4 uger kan din nøglebrik være spærret. Men så snart du registrerer din nøglebrik på jollehusets eller klubhusets hoveddør, bliver din nøglebrik automatisk genåbnet, så du nu kan komme ind af de andre døre, som du har adgang til via din nøglebrik.

Ved manglende betaling af kontingent, vil dit nøglebrik blive spærret. Vi åbner din brik igen uden beregning, når dit kontingent er betalt.

Jacob Strüwing administrerer klubbens nøglebrikker og kan kontaktes via klubbens e-mail: jst@helsingorsejlklub.dk