Resultat: (vi har ikke fået fjernet fratrækkeren, men det kommer måske)
Billeder fra stævnet
Wayfarer stævne 27. og 28. April 2024.
Program:
Fredag:
17- 20 Indskrivning i klubhuset
Lørdag:
8:30 - 10 Morgenmad & madpakker & indskrivning & skippermøde i klubhuset
11 - 16 Sejlads
16 - 17 Moleøl på jollepladsen
18 - ? Fællesspisning i klubhuset
Søndag:
7:30 - 9 Morgenmad & madpakker & skippermøde i klubhuset
10 - 15 Sejlads
15 - 16 Moleøl på jollepladsen
Tilmelding:
Sidste tilmelding til Sejladsen og Fællesspisning er Mandag 22. April.
Tilmelding foregår på manage2sail. Du skal ha' en account før linket virker.
Linket til sejladsen er:
https://portal.manage2sail.com/sailor/event/feb51ecd-ee6d-4290-9cac-01f32523e191
Deltagere til sejladsen kan tilmelde sig selve sejladsen og fællesspisningen på Manage2sail.
Tilmelding til fællesspisning kan også foregå på Helsingør Sejlklubs hjemmeside, således at vores frivillige hjælpere kan melde sig til.
OBS: Hvis du som sejler har tilmeldt dig til fællesspisningen i manage2sail, skal du ikke også melde dig til på Helsingør Sejlklubs hjemmeside. Portionerne er store nok :-)
Linket til fællesspisningen er:
https://helsingorsejlklub.nemtilmeld.dk/126/
Praktisk info:
Stævnekontor i sejlklubben: Fredag kl.17.00-20.00 og menst der er morgenmad lørdag.
Parkering:
Det er gratis at parkere på Helsingør Nordhavn, vi tager imod i sejlklubben og guider jer til hvor i kan stille trailere og biler.
Der er slæbested (med spil) ved jollepladsen
Vigtigt. Der må ikke køre biler på græsplænen ved siden af jollepladsen, også markeret som teltpladsen på kortet.
Morgenmad og madpakker:
Der bliver stillet frem i sejlklubben begge dage.
Festmiddag:
Separat betaling og sidste tilmelding/ afmelding d.22 april. Salatbuffet, brød og blandet grill-meny (kød og ikke kød)
Omklædning og bad:.
Jollehuset har begrænset plads og 4 brusere, men vi kan godt være der. Der kan opbevares tøj og grej.
Alternativt er der bad på havnen.
Overnatning:
Jannik kan arrangere sovepladser i vores jollehus og privat, men der er begrænsede pladser, så kontakt
Jannik@helsingorsejlklub.dk
Desuden er der følgende muligheder:
Teltplads på vores jolleplads
Der er en miljømembran ca. 40 cm under græsset, så der må ikke bruges lange pløkker eller bankes skilte ned dybere end 30 cm.
Og så er det strengt forbudt at køre på arealet.
https://helsingorcamping.dk/
https://danhostelhelsingor.dk/
Ønsker i at overnatte så ring først til Jannik 20860088, privat indkvartering, sove i jollehus, telte på havnen, benytte camping (hytter) og vandrehjem.
Udflugt:
Vi forsøger at arrangere en lille udflugt inden festmiddagen.
Bemanding:
Stævneleder : Steen Jakobsen
Baneleder og Dommer: H.C. Götzche
Jury: Han H. Madsen
sj@helsingorsejlklub.dk Tlf: 40 68 59 00
Øvrige:
Tilmelding til sejladsen:
https://portal.manage2sail.com/sailor/event/feb51ecd-ee6d-4290-9cac-01f32523e191
Sejladsbestemmelser:
Sejladsbestemmelser
Internt:
Maja: Huskeseddel Maja.docx
Rip1: Huskeseddel RIB1.docx
Rip2: Huskeseddel RIB2.docx
Tilladelse fra havnen: Wayfarer stævne_april 2024.pdf